czwartek, 12 lutego 2015

Od Yumi CD Yoshiko


Mój jakże zacny spacer został przerwany przez...Houndooma który nagle na mnie wskoczył.
-Shinx!-krzyknęłam
Mój Shinx przybiegł i już chciał porazić Houndooma prądem gdy nadbiegła jego właścicelka.
-Nic się nie stało. - zapewniłam dziewczynę- Shinx spokój!
-Przepraszam jeszcze raz - powiedziała
-Dobrze, a tak w ogóle jestem Yumi - uśmiechnęłam się.- Masz ładnego Houndooma.
-Dzięki, A ja jestem Yoshiko - rzakła i obdarzyła mnie uśmiechem.
-Masz więcej poemonów?
-Tak a ty?-zapytała. W odpowiedzi wyrzuciłam w górę moje dwa pokeballe z których wyskoczyła Staravia i Vulpix. Pokemony stanęły przedemną a Shinx wskoczył mi na ramię. Przedstawiłam nowej koleżance moich pupili.
-Pokażesz mi swoje? - spytałam zaciekawiona.
<Yoshiko?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz