piątek, 13 lutego 2015

Od Yumi Cd Yoshiko

-Hmm no tak -szepnęłam zirytowana - Staravia jest dzisiaj jakaś dziwna..
-To może... co powiesz na dogrywkę? z innymi pokemonami?
-Pewnie!- Krzyknęłam podekscytowana
-To kogo wybierzesz?
-Shinx co ty na to?
-Grau.. Grau- Szczekał mój pokemon.
-Okej to super Shinx przygotuj się! A ty Yoshiko?
-Poochyena idziesz!- zawołała Yoshiko, po czym pokemony zajęły swoje miejsca
-Ja zaczynam! - zawołałam - Shinx elektro-akcja już!!
Shinx  zaryczał i ruszył na przeciwniczkę nabierając szybkości oraz elekryczności




-Poochyena unik!- wrzasnęła Yoshiko, jednak Poochyena nie zdążyła się do końca odsunąć. Elektryczny atak Shinxa dosięgnął pokemona, jednak Poochyena trzymała się dzielnie
-Poochyena! Akcja!
Poochyena rozpędziła się i uderzyła w Shinxa. Mój pokemon poleciał do tyłu jednak po chwili się podniósł
-Shinx kończymy to! Stalowy ogon!Pełna moc! - Rozkazałam, ale Shinx zamiast się ruszyć, zaczął świecić - Co ty robisz?! Mały!
-Poczekaj Yumi! On chyba.. Ewoluje- Szepnęła
-Ale to niemożliwe!- zaczęłam patrząc się na mojego pokemona
<Yoshiko? :)>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz